شیراز گل

معرفی و شرایط نگهداری گل و گیاه آپارتمانی

شیراز گل

معرفی و شرایط نگهداری گل و گیاه آپارتمانی

سیستم دیوار سبز گاردن مارکت

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۱۶ ق.ظ

وقتی نوبت به ایجاد یک صفحه ی بصری جذاب و زنده می رسد ، یک دیوار سبز نتایج خیره کننده ای به شما ارائه خواهد کرد.

دیوارهای خود را با رنگ سبز درخشان با یک سیستم دیوار سبز بپوشانید و زندگی را به هر فضایی ، چه داخل و چه خارج از خانه منتقل کنید. با تمرکز بر عملکرد و طراحی ، باغ های عمودی ایجاد میشوند که به صورت بصری الهام بخش و چشمگیر هستند، ضمن اینکه بهبود هر فضا باعث افزایش کیفیت هوا، افزایش لذت بردن و شادی شده و حتی به عنوان یک پانل صوتی نیز عمل خواهد کرد. همین امروز با تیم ما که شامل کارشناسان دیوار سبز است صحبت کنید و یک دیوار سبز برای خانه ، محل کار ، محل تجارت و یا هر جای دیگر تهیه کنید.

چرا یک سیستم دیوار سبز گاردن مارکت انتخاب می کنیم؟

با پشتیبانی بیش از۸ سال از تولیدات ارگانیک و طراحی دیوار سبز ، سیستم های دیوار سبز گاردن مارکت با  توجه به محیط مناطق مختلف ایجاد شده اند. هر یک از محصولات ما با دقت طراحی شده اند شما آنها را برای استفاده در هر کجایی که می خواهید می توانید استفاده کنید. این محصولات با دوام و همه کاره هستند. این دیوارها با پنل و چهارچوب های لانه زنبوری منحصر به فرد و ابتکاری، دیوارهای سبز سفارشی ایجاد می کنند که متناسب با نیاز و فضای شما، به موثرترین شکل ممکن امکان پذیر باشد.

اگر می خواهید یک سیستم دیوار سبز برای خانه ، محل کار یا فضای عمومی خود نصب کنید ، تیم ما می تواند یک سیستم سفارشی را برای پاسخگویی به نیازهای شما طراحی و نصب کند. تیم ما سالها تجربه ی ایجاد دیوارهای سبز هوشمند متناسب با فضای شما و نیز نیاز به طرح هایی که شما مد نظر دارید را دارد. برای مشاوره رایگان، امروز با تیم ما تماس بگیرید و اجازه دهید یک سیستم برای شما طراحی کنیم.

این مطلب را هم بخوانید: دیوار سبز چگونه نصب می شود؟

گزینه های طراحی هوشمند دیوار سبز

دیوار های سبز گاردن مارکت، متناسب با فضای شما طراحی شده و دیواری گیاهی ایجاد می کند که دیوار را به همان اندازه ی استاندارد یا اندازه ی دلخواهی که شما بخواهید پر کرده و می پوشاند. سیستم لانه زنبوری  و سیستم اتصال با گلدان به ما امکان می دهد تا پنل ها را تقریباً در هر جهت بچرخانیم و نصب های منحصر به فردی را برای هر مکان ایجاد کنیم. علاوه بر این ، پنل های گاردن مادکت به نصب و زحمت بسیار کمی احتیاج دارند و نیازی به عایق کاری و غشابندی آب نیست. آنها به سادگی می توانند به یک دیوار یا پارتیشن متصل شوند و اگر سیستم آبیاری هوشمند ما نصب شده باشد ، می توانند از خود مراقبت کنند. اگر به دنبال دیوار سبز ی با مراقبت کم و یا بدون نگهداری هستید ، دیوار سبز گاردن مارکت را انتخاب کنید.

آبیاری سیستم دیوار سبز

هر یک از سیستم های دیوار سبز سفارشی ما همراه با سیستم آبیاری گاردن مارکت است. این سیستم برای باغ های پرطراوت اختیاری است و همچنین می تواند به صورت سفارشی برای پروژه های DIY (خودآبیار) ساخته شود.
(در انگلیسی Do It Yourself یا به اختصار DIY نیز گفته می شود، به سبکی از ساختن، اصلاح کردن یا تعمیر کردن هر چیزی گفته می شود که بدون کمک متخصصین یا حرفه‌ای ها انجام شود.)

تمام آنچه مورد نیاز است اتصال به آب یا برق است و آبیاری کاملاً خودکار، خود ادامه ی کار را انجام خواهد داد. سیستم آبیاری فقط با یک خط قطره ای در بالای باغ عمودی در داخل باغ قرار دارد که به آن اجازه می دهد تا آب از درون هر گلدان ردیف بالا چکه کند و از زیر زهکشی گلدان ها از یک گلدان به گلدان دیگر منتقل شود. این بدان معنی است که برای رشد بهینه هر گلدان به طور مساوی آب دریافت می کند. گزینه هایی در دسترس است که رواناب اضافی آب از طریق مخزن نگهدارنده آب بازیافت می شود و از طریق سیستم آبیاری مجدداً پمپ می شود.

این مطلب را هم بخوانید: فضای سبز و استفاده های کاربردی دیوارسبز

گاردن مارکت، راه حل های دیوار سبز برای املاک مسکونی و تجاری در سراسر ایران را ارائه می دهد. ما به شما کمک می کنیم فضای خود را تغییر داده و زندگی و انرژی خود را به هر منطقه ای که میخواهید، منتقل کنید. علاوه بر دیوارهای سبز ، ما مجموعه دیگری از باغ های عمودی از جمله دیوارهای خزه دار، دیوارهای مواد غذایی ( پوشیده با گیاهان خوردنی و دارویی) و موارد دیگر را ارائه می دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از خدمات ما و یافتن دیوار سبز متناسب با نیازهایتان، امروز با تیم ما با شماره ی ۰۷۱-۳۶۳۵۱۶۳۷ تماس گرفته و صحبت کنید. ما مشتاقانه منتظر صحبت با شما و برنامه ریزی برای دیوار سبز شما هستیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی